O nas: Stalno aktivno zasedbo sestavljamo Toni Anžlovar, Mitja Jeršič, Martin Oražem in Igor Oražem.
V razširjeni zasedbi se nam pridružijo pevke Steffy Grasselli, Tanja Srednik in Lea Likar Praznik. V preteklosti pa so z nami sodelovali še Maša Cilenšek, Nina Virant ali Barbara Grabar, ki vedno rade vskočijo – včasih tudi na željo naročnika.
Za tehnično podporo sta z nami strokovna tonska mojstra Franci Zupančič in Matej Jerele.
Mitja Jeršič
Mitja Jeršič je akademsko izobražen glasbenik, harmonikar. Po končani nižji glasbeni šoli v Radovljici pri učitelju Tomažu Cilenšku, se je glasbenih veščin učil pri prof. Ernu Sebastianu, nato pa je študij harmonike nadaljeval na Deželnem konzervatoriju v Celovcu, pri prof. Roman Pechmannu.
Poleg harmonike, so ga skozi celotno glasbeno pot zanimali tudi ostali inštrumenti, klavir in sintetizatorji zvoka, kitara, v nižji glasbeni pa je igral tudi trobento. Najbolje se počuti v bendu, za klaviaturami, zelo rad pa se s harmoniko sprehodi čez različne žanre, od klasike, jazza do šansonov, še posebej rad pa na harmoniko prireja aranžmaje modernih skladb. Pri Slovenski turistični agenciji je bil izbran, da s slovensko glasbo zastopa državo na vseh večjih turističnih sejmih v Evropi in širše v svetu. Leta 2013 je v šovu Slovenija ima talent prišel v polfinale s priredbo Vivaldijeve Nevihte.
Redno sodeluje s pevko in partnerico Anjo Baš, igral je v bendu Angee, nastopal v tango kvintetu Astorpia, spremljal šansonjerki Alenko Vidrih, Jerco Mrzel, Jureta Ivanušiča, igral na različnih protokolarnih sprejemih kot solist na harmoniki ter sodeloval z mnogimi slovenskimi glasbeniki. Od leta 2015 harmoniko poučuje na glasbeni šoli Kranj ter glasbeni šoli Radovljica.
Član Kranjcev je postal v začetku leta 2021, ko so ga fantje izbrali na avdiciji za stalnega člana.
Toni Anžlovar
Prihaja iz Ljubljane … Ni najnovejši, pa tudi ne najmlajši član skupine. Klasično izobraženi violinist, multi-inštrumentalist in glasbenik, ki se je “vrnil med žive” po dvajsetih letih dopusta. Goslač, zveseljem do klasike in jazza. S svojim rastočim naborom melodij, koloratur in postopov lahko zažari tako v virtuoznem klasičnem solu in etno-jazzovskem cross-overju kakor tudi v ozadju z ritmično-melodičnimi spremljavami.
Kot drugi groovemaster skupine vihti bas kitaro in skupaj z Martinom skrbi, da energija med nastopom nikoli ne zamre. Kljub dolgemu večeru v spodnjih oktavah pa lahko, če je družba srčna in je v zraku čutiti pravega duha, ob pol noči v roke vzame violino in zagode peklensko hitri Czardasz ali etno verzijo Vivaldijevih štirih letnih časov, ter tako pričara nepozaben polnočni koncert. Tonijev ekstravagantne sposobnosti verbalnega sporazumevanja se izvrstno podajo Martinovi mirni in zbrani osebnosti.
Toni je kreativna moč pri Kranjcih, saj mu nikoli ne zmanjka idej. Kot mednarodno nagrajeni oblikovalec in strokovnjak za marketing je zadolžen tudi za spletno prisotnost in celostno podobo Kranjcev. Pa tudi za nošnjo težke opreme po stopnicah – za šport in rekreacijo (ker pač lahko).
Martin Oražem
Leta 1982 se je v Nemčiji rodil unikaten otrok po pravem slovenskem imenu Martin. Ljubezen do glasbe je sprva izkazoval z uničevanjem domače posode (bobnov) :). S prvimi pravimi bobni pa se je srečal, ko jih je v osnovni šoli kupil brat Igor in to je bila ljubezen na prvi udarec. Sprva samostojno učenje in sodelovanje z glasbeniki je nadaljeval z obiskovanjem Glasbene šole v Kočevju, kjer je znanje nadgrajeval pri Boštjanu in Gašperju Gradišku. Ker so klasični bobni velikokrat preglasni za nastope, zadnja leta pogosto igra na cajon in ostale igračke, ki jih naredi sam. Je največji inovator v zasedbi in tudi sam patentiral unikatno glasbilo Power cajon, ki daje zasedbi Kranjci edinstveni zvok z odličnim in uravnoteženim zvokom tolkal napram simfonični violini in kontrabasu ter harmoniki. Skupaj delujejo kot zvočno uravnotežena celota, tudi če je potrebno igrati popolnoma akustično – “na suho in ne pregasno”.
Igor Oražem
Akademski glasbenik, Igor Oražem, ravnatelj glasbene šole, profesor petja in tenorist prihaja iz Ribnice. S produkcijami v mnogih zasedbah gradi svojo profesionalno kariero že od leta 1997 kot vokalist in multiinštrumentalist, umetniku pa glasba ni tuja že od malih nog. Tekom zorenja je bil njegov tenor prepoznaven v mnogih zlatih slovenskih zborih s katerimi je na tekmovanjih osvojil vsa najvišja mesta doma in v tujini. Po zaključku študija na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani se je odločil za učenje petja pri prof. v GŠ Zavod sv. Stanislava v Ljubljani, kjer je končal nižjo glasbeno šolo in se po uspešno opravljenih sprejemnih izpitih kar neposredno vpisal na Akademijo za glasbo v Ljubljani. Zaključil je študij petja na Akademiji za glasbo pri priznani prof. Piji Brodnik, obenem pa je na akademiji opravil stranski predmet klavir. Aktivno se udeležuje pevskih seminarjev doma in v tujini ter nastopa kot pevec solist. Igor je poklicno dejaven tudi kot studijski glasbenik, zborovodja, pisec priredb in aranžmajev za manjše zasedbe in orkestre, saj ga zasledimo v mnogih zasedbah različnih glasbenih žanrov in sestavov, na raznovrstnih inštrumentih. S Kranjci na tedenski ravni koncertira širom Slovenije. Je lastnik studia Artisan, ravnatelj Glasbene šole Lavrica in vodja zasedbe Kranjci.
Pedagoško je dejaven na področju poučevanja solopetja, klavirja, kontrabasa, kitare, kontrabasa, bas kitare in glasbene teorije.
DODATNI ČLANI V RAZŠIRJENI ZASEDBI:
Štefica Grasselli – Steffy
Glasbena pot sopranistke Štefice Grasselli se je začela v Kopru, kjer se je glasbeno izobraževala kot pianistka pod mentorstvom profesorjev Darje Peroša, Aleksandre Alavanja Drücker in Denysa Masliuka, vzporedno pa tudi kot učenka solopetja pri prof. Tanji Grlica. Zaključila je nižjo glasbeno šolo iz klavirja in petja ter iz klavirja zaključila tudi Umetniško gimnazijo v Kopru. Po maturi iz solopetja je z izobraževanjem nadaljevala na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer je pod mentorstvom prof. Pie Brodnik iz solopetja z odliko diplomirala in magistrirala.
Kot solistka je imela priložnost nastopati z različnimi zasedbami. Tako je s pihalnim orkestrom Akademije za glasbo nastopala na božičnih koncertih v Kopru in Tolminu, v Slovenski Filharmoniji je bila solistka na koncertu z orglami v organizaciji Akademije za glasbo, bila je solistka na praizvedbi Monteverdijevih Vesper v Ljubljani z baročnim orkestrom Akademije za glasbo in v Berlinu, redno pa nastopa tudi na Univerzi v Ljubljani ter na različnih protokolarnih prireditvah po Sloveniji. Leta 2012 je pod okriljem ljubljanske Akademije za glasbo v vlogi La Musice debitirala v operi C. Monteverdija: Orfej v SNG Opera in balet Ljubljana. Za svoje koncertne in operne dosežke je v letu 2013 prejela študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo. Izpopolnjevanja v pevski tehniki in interpretaciji pri profesorjih Piji Brodnik, Giacomu Battarinu in Marku Tuckerju, so ji omogočila nadgradnjo pevskega znanja, radovednost izražanja skozi jazz improvizacijo pa jo je pripeljala tudi do sodelovanja s prof. Nado Žgur. Poleg resne glasbe, je kot pevka dejavna tudi na področju zabavne glasbe. Ker je pogosto prihajalo do napak pri zapisu ali izgovarjanju njenega imena in so jo vsi vedno klicali Steffy, se je je to ime prijelo tudi kot njeno odrsko ime. Že kot otroka so jo angažirali pri snemanju zgoščenk za otroke (Pesmi za Nacka, Potujoči škrat…), marsikdo pa ne ve, da je kot majhna igrala tudi v otroških poučnih televizijskih oddajah Potujoči škrat, na slovenski nacionalni televiziji. Ko je bila stara 10 let, je prišlo do še danes zelo uspešnega sodelovanja z glasbenikom Marinom Legovičem. On je zanjo napisal veliko lepih pesmi in pod njegovim mentorstvom je doživljala krstne nastope na največjih slovenskih festivalih. Od svojega zgodnjega otroštva deluje torej kot studijska pevka, backvokalistka in solistična pevka na različnih prireditvah, v televizijskih oddajah (Spet doma, Parada, Piramida, Zlatolaska, Odpeto) in na glasbenih festivalih (Ema, MMS, Fens, Slovenska popevka). Preko nastopov in svojega studijskega dela je spoznala veliko ljudi in tako začela sodelovati z najuspešnejšimi imeni zabavne glasbe pri nas (Danilo Kocjančič, Drago Mislej – Mef, Andrea Flego – Effe, Marino Legovič, Lara Baruca, Anika Horvat, Tinkara Kovač, Slavko Ivančić, Tulio Furlanič, Vili Resnik, Ylenia, Rok Kosmač, Kranjci, Kalamari, Chorchyp, Anže Langus – Petrovič, Bohem, Andraž Hribar, Sixtynine, Patrik Greblo, Jadran Ogrin, Tomaž Klepač, Igor Pirkovič, Damjana Kenda – Hussu, Leon Oblak …).
Steffy je pevka z najdaljšim in glasbeno najširšim stažem pri Kranjcih. Njen vokal pripravi slehernega človeka, da obnemi in prisluhne njenemu edinstevenmu koloraturnemu, a hkrati močnemu vokalu.
Tanja Srednik
Tanja Srednik je primorska pevka, ki jo burja premetava od jazza do popa. Šolala se je na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri profesorici Nadi Žgur ter na Deželnem konservatoriju v Celovcu v razredu profesorice Caroline de Rooij, nastopa pa z različnimi zasedbami, bandi, vokalnimi skupinami in big bandi doma in v tujini. Največkrat jo je slišati z Jazz Punt Big Bandom iz Tolmina, s katerim je med drugim stala na odru Srbskega jazz festivala Nišville z njihovim najuspešnejšim projektom »A Tribute to The Beatles«. Skupaj so za svoje muziciranje na tekmovanjih na Madžarskem in Češkem prejeli prvo nagrado, izdali pa so tudi album s skladbami iz omenjenega projekta. Sodelovanje nadaljujejo z novimi projekti, med drugim poklonom rock skupini Queen, »We Will Rock You«. Kot spremljevalna vokalistka je nastopila s kultno zasedbo Laibach, na Slovenski popevki, Festivalu slovenskega šansona in Imenu leta na Valu 202. Skladba Mi žalost ne pristaja (Anže Vrabec/Srečko Čož) v njeni izvedbi je bila na festivalu Melodije morja in sonca leta 2018 izbrana kot rezervna. Sodelovala je pri projektu Jazz Sacral pod vodstvom Nade Žgur, svoj glas pa občasno posodi risanim junakom, nazadnje Sovicam na RTV Slovenija. Privlačijo jo tudi odrske deske, v okviru projekta Gledališča Glej ŠtudenTeater že več let ustvarja avtorske predstave, muzikal »Une druge tri sestre« je prejel tudi Vizionarja za najboljšo predstavo. Trenutno je del zbora največjega slovenskega muzikala Povodni mož, ki je premiero doživel v Križankah avgusta 2022. Na odru je stala in sodelovala že z Big bandom RTV Slovenija, Big bandom Grosuplje, Darjo Švajger, Evo Černe, Nino Strnad, Aniko Horvat, Urošem Perićem, Ano Bezjak, Karin Zemljič, Ivo Stanič, Raiven, Blažem Jurjevčičem, Erikom Marenčejem, Gregorjem Ftičarjem, Janijem Šepetavcem, Tomažem Gajštom in mnogimi drugimi. Še vedno se redno izobražuje na delavnicah pri priznanih vokalistih in inštrumentalistih, kot so Sheila Jordan, Kevin Mahogany, The New York Voices in Emilia Martensson, svoje znanje pa tudi rada predaja mladim rodovom v Vocal BK Studiu, Mali šoli rock’n’rolla in na Glasbeni šoli Tolmin.
S svojo vedrostjo, nasmejanostjo in odrsko razigranostjo odlično vpliva na počutje vseh članov.
Lea Likar Praznik
Lea Likar Praznik, sicer odločna Kočevka, ni uspela izbrati med psihologijo in glasbo, zato sedaj počne oboje. Navdihujejo jo življenjske zgodbe, ki jih rada s svojo interpretacijo prenaša ljudem preko svojega najljubšega medija – pesmi. Njen glas lahko čutno poboža ali pa predrami, privzdigne. Neprenehoma išče sebi lasten izraz in iskrenost izvedbe. Nežna duša in močan temperament sta jo pripeljala do žanrsko različnih sodelovanj z uveljavljenimi slovenskimi glasbeniki (nekateri: Uroš Perič, Samuel Lucas, Alenka Godec, Tinkara Kovač, Jadranka Juras, Bilbi, Šukar, Alya, Andraž Hribar, Vocabella…), na radijske postaje je poslala 7 singlov, kot solistka ali spremljevalna vokalistka nastopala na vseh večjih slovenskih festivalih, svoj vokal pa je posodila tudi v promocijski videospot mesta Ljubljana – Ljubljena, ki so ga intenzivno predvajali v času evropskega košarkaškega prvenstva v Sloveniji. S skladbo Z očmi zaljubljenca v maju, katero je posvetila svojemu možu Maticu, je osvojila 3. mesto na festivalu Slovenska popevka 2018.
Leina prezenca preprosto impresionira, postavi zadeve na svoje mesto in vzbudi spontan “groove”.
Maša Cilenšek
Akademska glasbenica, Maša Cilenšek, je svojo glasbeno pot začela v radovljiški glasbeni šoli. Njena prva ljubezen je bila flavta, s katero je tudi nadaljevala šolanje na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, pod mentorstvom prof. Lize Hawline. Študij je nadaljevala pri prof. Janosu Balintu na Hochschule für Musik v Detmoldu, v Nemčiji, kasneje pa se vrnila v Slovenijo in zaključila magisterij flavte pri prof. Mateju Grahku na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Kot solistka je tudi nastopila z Orkestrom slovenske filharmonije v okviru finala tekmovanja Emona. Obenem se je vzporedno podala na šolanje Jazz petja na Konservatoriju za glasbo v Ljubljani, pri prof. Ivanu Špacapanu. Poleg petja z različnimi zasedbami in izvajalci (KGBL Big Band, RTV Big Band, Rok Ferengja, Gala dance orchestra,…), se je preizkusila tudi v organizaciji dogodkov in dve leti zaporedoma vodila dogodek Glasbena mineštra na Jesenicah, kjer si je nabrala odrskih izkušenj.
Kadar je potrebno vpeljati boemsko energijo, je Maša odličen recept, da začini uglajene in organizirane Kranjce. 🙂
Barbara Grabar
se je ob osnovnošolskih in srednješolskih zborih vpisala na glasbeno šolo v Celju, kjer je končala 8 let klasičnega klavirja v razredu prof. Benjamina Govžeta, 6 let se je urila v klasičnem petju pri prof. Davorju Mikuliču in prof. Marcosu Bajuku, vendar sta jo srce in karierna pot, pod mentorstvom prof. Nade Žgur, odnesli v bolj neklasične vode. Ob študiju slovenistike je njeno glasbeno kariero zaznamovalo mnogo glasbenih sodelovanj z žanrsko različnimi izvajalci (Vlado Kreslin, Jadranka Juras, Trkaj, Martina Šraj, Katarina Mala in drugi). Sicer je bila njena glasbena pot precej zaznamovana tudi z a cappela petjem, je članica a cappela skupine A-Kamela, sopranistka v ptujski instrumentalno vokalni jazz zasedbi Vox Arsana, blizu pa so ju tudi muzikali, trenutno nastopa v zasedbi muzikala Veronika Deseniška. Ob študiju in nastopanju poučuje tudi petje na privatni glasbeni šoli v Ljubljani, kjer lahko združuje svoji dve največji ljubezni – ljubezen do glasbe in ljubezen do soljudi. Verjame, da je učenje petja še veliko več kot le urjenje glasilk: je tudi iskanje in spoznavanje samega sebe, svojih zmogljivosti, želj in strasti.
Njen glas izraža svežino, mladostnost, iskrenost in žanrsko prilagodljivost.